Monday 18 March 2013

Zaman dulu2

Rindu sesangat time tadika dulu2 aku tadika kat tadika islam al -fasih . Best je time tu aku tadika yang sebetol2 betolnya masa 6 tahun sebenarnya 5 tahun dah tadika tapi atas faktor tak minat 2 minggu jelah aku tadika tapi x de nangis2 ni . Ingat lagi masa tu rasanya 5 tahun kira2 baru awal tahun masuk sekolah adalah sorang budak laki ni sorang cikgu pegang tangan sorang pegang kaki so dia meronta2 lah .
Bukan apa seronok je bila tekenangkan zaman kecik2 semua orang camtu yelah bru nk berjinak-jinak dengan sekolah .

Bila dah mula melangkah ke alam persekolahan rendah *ayat ku canggih bukan* nak gi tadika balik je rasa aku rasa semua orang cam ni kan ? Time sekolah rendah banyak jugak kisah silam yang suka dan duka . Kalau jatuh kat sekolah main lari2 tu memang banyak kali yang paling ingat rasanya sekitar darjah dua ke darjah tiga , sampai terkoyak kain nak tulis pon x leh tangan teropek2 tapi aku kan strong jadi x delah nangis . Kalau time akhir tahun je macam2 mainan bawak , tapi sekolh menengah x de pulak orang bawak walaupon monopoly .
                        
Kisah ketiga sewaktu sekolah menengah now aku form 2 . Sekolah menengah aku rasa takde kenangan langsung dan aku sedih sangat aku nk sekolah rendah balik . Triple rindu tau tak ! OK sampai di sini sahaja aku membebel nantikan post seterusnya . Sejak dua menjak ni aku jarang focus kat blog ni sebab aku mengushakan blog ni iamsabrinaazman.blogspot.com  .

No comments: