Friday 8 March 2013

Dalam Hati !!!


Kalau nk cite dalam blog ni semuanya aku nak bagitau setiap detik yg berlaku perasaan sakit  ke gembira ke dalam hati ni . Tapi itu semua mungkin xkkan berlaku selagi hati dapat bersabar aku takkan bagitau sesiapa life story ke atau apapun ! Kalau cite semua orang aku aibkan nanti , kita x boleh membuka aib sendiri atau aib orang am i right ? Hati, perasaan , and everything tu hanya ALLAH je yang tahu mungkin ada kemanisan di sebalik keperitan , ada keindahan di sebalik kesedihan . Bersusah dahulu hati ni baru bersenang hati ni bersusah -susah dahulu bersenang-senang kemudian , kejayaan itulah kesenangan .

Kalau cite segala -galanya dari a ke z apa yg dorang boleh tolong . Lebih baik aku jadi pemendam dari pedendam . Senyumlah walaupun hati menangis. BE STRONG SABRINA ALLAH ALWAYS WITH YOU ! Blog nilah pengubat hati di kala duka :) Kalau tiada sesiapa yang dapat gembirakan hati gembirakanlah hati anda sendiri dengan mendekatkan diri ke ALLAH . Apapun yang kita lalui semua tu ada hikmah . Thanks kepada semua yang selau menggembirakan hati aku umi aku & kawan2 aku yg sporting You're The BEST !

No comments: