Friday 22 March 2013

Tandas Oh Tandas !!????

Hayatilah kisah ini !
Nak diceritakan lebih kurang 4 setengah tika berada di sekolah ?!!
ehem semalam aku ngan Zubaidah kwn sekelas aku pergilah tandas .
Bila dah sampai ke tandas yang berama meter jauhnya kitorang pon masuk
tandas tu , Aku tengok besornya terbukak pintu tu tanpa syak wasangkanya aku pon masuklah ke tandas.
kawan aku tutup sikit pintu belom sempat dia cakap aku pegi tolak dengan penuh perasaan , sebenarnya dia nak cakap ada cat yg belom kering .

                


After dah tutup pintu tu aku cam pelik ? mana tombol pintu ni ? camana aku nak keluar , kawan aku si zubaidah ni wat derk je aku dah gelabah dah . Time kawan aku masuk tandas aku pegi ambik mcm mop tu ingat nak bukak pintu tu ! tapi x berjya . Kawan aku pon keluar dia pegilah ambik penyapu kononnya nak bukaklah . tapi tetap x berjaya . Kita KEDEPAN SIKIT! time dah berjaya keluar kawan aku cakap aku cam nangis tapi nak gelak jugak ! *oyo* Nak tau camna kitorang berjaya keluar dari dunia tandas tu.
Otak aku ligat berpikir then aku cakap baik aku panjat kerusi dalam tandas tu .

Bila dah panjat camna aku nak bukak pintu ni ? *dialog sikit* aku mendapat satu buah fikiran ada lubang sikit kat pintu tu aku tariklah pintu tu , lepas tu aku berjaya HOORAY ! i'm the champion ! hokaloh . Sampai di sini jelah ye sebab tangan aku dah penat ni jumpa di new entry ye nantikan kemunculannya !

No comments: