Tuesday 5 March 2013

DON'T GIVE UP !

Pada petang yang xda koko hari ni aku pon pulanglah awal ke rumah atas dasar nak balik *weird*!
Dari hari ke hari dari minggu ke minggu rindu je nak update kat blog yang kucinta seperti menatang minyak yang penuh *peribahasa sikit ingat peribahasa ni warisan kita bersama* . Man jadda wajada meaningnya siapa yang berusaha dia akan berjaya .





So kita as human ni a.k.a manusia ayat yang selalu kita dengar ,kalau kita gagal sekali tidak bermakna kita fail selama-lamanya . Kalau nk cakap fail forever tu memang tanggapan yang tak patutlah selalu kan  kita tengok orang tu berjaya ada yang depan kita or around us .

Aku pon pernah gagal tapi aku xdelah gagal dari dulu sampai sekarang walaupon SPM aku x lepas. Kalau bab pelajarn bukan semua orang cemerlang bab belajar je sebab everyone ada kelemahan dan kelebihan maybe kecenderungan diA kearah lain bisnes ke dan lain2 . Apapun teruskan usaha je ! Usaha jangan pernah putus always sambung je because usaha tangga kejayaan . ALLAH tidak akan mengubah sesuatu kaum kalau kaum itu tidak mengubahnya . Dalam semua aspek kita jangan pernah give up . Orang cepat give up adalah orang yang tak berjaya dan orang yang lemah . BIG JOURNEYS BEGIN WITH SMALL STEPS . Usaha sikit2 lama berjaya . Motivate diri kita agar jadi orang yang tak takut pada kegagalan .



No comments: